واجب نیست بستنی زیریکسال نباید داد
بهتره تا یکسالگی ندی ولی بعضیا میدن من ازاون مامان حساسام
بنظرم بخاطر قندش تا یکسالگی ندی بهتره
من الان خودم خوردنی میدم یکم
خیلی کم بمال به دهنش نیازی نیس حتما بدی
زیر یکسال نباید بدی
تا جایی که میتونی بچتو با قند مصنوعی اشنا نکن
مگر اینکه خودت واسش درست کنی
من تاالان ندادم
من یکی دوبار چند قاشق دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.