خانما از چند ماهگی میشه به نوزاد بستنی داد؟

۹ پاسخ

واجب نیست بستنی زیریکسال نباید داد

بهتره تا یکسالگی ندی ولی بعضیا میدن من ازاون مامان حساسام

بنظرم بخاطر قندش تا یکسالگی ندی بهتره

من الان خودم خوردنی میدم یکم

خیلی کم بمال به دهنش نیازی نیس حتما بدی

زیر یکسال نباید بدی

تا جایی که میتونی بچتو با قند مصنوعی اشنا نکن
مگر اینکه خودت واسش درست کنی

من تاالان ندادم

من یکی دوبار چند قاشق دادم

سوال های مرتبط