خانما شیرخشک نان خوشمزست یا ببلاک ؟

۴ پاسخ

ببلاک

بقیه شیرخشکارو تست نکردم از اول نان دادم بنظرم از همه بهتره

من که ازبچگی ببلاک دادم الانم ببلاک ۲میدم بچم میخوره

نان...

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۳ ماهگی