۵ پاسخ

هر کد ملی ۱۰تا در ماه میده
من ببلاک میدم ۱۷۰تومن ازاد میشه ۲۵۰تومن

کدملیو باید ب داروخانه بدی؟

اره باهرکدملی ماهی ۲تادونه میدن. من یبار برایکی از بچه ها فامیل گرفتم دوتاش یه ۱۷۰ اینا شد

اپتامیل 176 تومن

من اصلا تا حالا ب شیرخشک فکر نکردم🥲

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد