تاجایی که اطرافیانم رو دیدم همه مارکی میدن با کد ملی
اما خیلی تو قیمت فرقی نداره
و اینگه باید ببینی چی میسازه به بچت
نان میگن سنگینه و بچه یبوست میشه
اپتامیل میگن خوشمزه نیست اما خیلی معروفه نمیدونم چرا
فقط گیگوز رو شنیدم خوب بوده
سوال منم هست.چه شیرخشکی بگیریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.