مامانا چه شیر خشکی آزاد میدن؟
و چه شیر خشکی فقط با کد ملی میدن ؟
میشه بگین

۲ پاسخ

تاجایی که اطرافیانم رو دیدم همه مارکی میدن با کد ملی
اما خیلی تو قیمت فرقی نداره
و اینگه باید ببینی چی می‌سازه به بچت
نان میگن سنگینه و بچه یبوست میشه
اپتامیل میگن خوشمزه نیست اما خیلی معروفه نمیدونم چرا
فقط گیگوز رو شنیدم خوب بوده

سوال منم هست.چه شیرخشکی بگیریم؟

سوال های مرتبط

مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری