خانما چه شیر خشکی بگیرم برا وقتی بدنیا میاد؟

۶ پاسخ

من برای دخترم اپتامیل گرفتم خیلی خوب بود

من نان گرفتم

من واس جفن بچه هام اپتامیل گرفتم بردم،خوبه

من اپتامیل گرفتم

قبول نمیکنن شیر خشک بدی

آپتامیل میگن خوبه
نات ۱ هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری