سلام قیمت شیرخشک چنده؟

۳ پاسخ

نان میگیرم ۳۰۵ تومنه چهارتاش و ۲۵۰ میدن با کد ملی چهارتاهم ازاد میخرم

زن داداشم میگه 4 تا که سهمیه داره کد ملی بچه بقیشو باید آزاد بخری

چه مارکی؟

سوال های مرتبط

مامان پسری جون مامان پسری جون ۱ ماهگی
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان یسناالسادات مامان یسناالسادات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسناالسادات مامان یسناالسادات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وچهارم بارداری