سلام مامان تب دختر م گرفتم 36,4 تب زیاده

۲ پاسخ

تب نکرده

زیر ۳۷/۵ تب حساب نمیشه اگه دستگاه سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۱ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان 🧸🩷Aylin مامان 🧸🩷Aylin ۱۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۵ ماهگی