۱۱ پاسخ

فک کنم نی نیت دختره

واسه من سرد میشه

منکه یخ

من پرش پا میگیرم شبا، چندین بار یهو باید پامو‌ تکون‌بدم تا خوابم ببره ، دکتر برام منیزیم(منگنز؟)‌پقبق یادم نیست نوشت

سرد پسره

میگن پا گرم دختره پا سر پسره

والا من کلا همه جام یخه

من میذارم تو تشت ، دوباره داغ میشه
بی خوابی مم فکر کنم بخاطر همینه

خدایی نکرده قند یا چربیت بالا نیست؟؟

چربی داری؟

هیچ راهی نداره

سوال های مرتبط

مامان مغز پسته مامان مغز پسته هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی