مامانا دایمیتکون قوی تره یا کولیک ایز؟!

۳ پاسخ

من کولیک ایز میدم خیلی خوبه

دوتاشو با هم باید بدی.من کولیف دایمیتکون پرو بی بی پویا سه تاشو با هم میدم.پشتشو شکمشو روزی سه بار چرب کن ماساژ بده

دایمتیکون فقط تسکین دهنده درده بايد در کنارش کولیک ایز بدی
ولی تا دورانش تموم نشه این کولیک لعنتی خوب نمیشه پسر من از ۲ ک رد کرد بهتر شده الان ۴ ماهشه دیگه دل پیچه و کولیک خداروشکر نداره فقط خواب نداره دوست داره همش رو پامه تکون بخوره دهنده منو آسفالت کرده

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
بابای nora بابای nora ۱۱ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی