تجربه زایمان( ۶ ) 👇🏼

تصویر
۲ پاسخ

😑😑😑وووویی یاد خودم افتادم🤣😕

وای یاد خودم افتادم سر زایمان اولم مثل شما رو ۲,۳ سانت گیر کرده بودم ۳روز درد کشیدم روز ۴ روم اومدن ببرنم سزارین یهو ۱۰سانت شدم 🥲 خداروشکر صبرو تحملم بالاست وگرنه شهید میشدم 🤣 فقط گوله گوله اشکام میریخت

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان Radmehr مامان Radmehr ۱۴ ماهگی