مامانا هر ده دقیقا یه انقباض خیلی کم بگیره احتمال زایمانه

۲ پاسخ

اگرکمه،نه ولی به مرور شدتش بیشترمیشه،اگر دیدی زیادشد برو بیمارستات

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۴ ماهگی
مامان 😇مهناکوچولو😇 مامان 😇مهناکوچولو😇 ۲ ماهگی