مامانا انقباض هرچند دققه باشه نشونه زایمانه؟

۵ پاسخ

هر ده دقیقه ۴۰ ثانیه

تو یکساعت ۴ بار باشه باید با ماما چک بشه البته گاهی طبیعیه

هر ٥ دقيقه يكبار بعد كمتر ميشه ميشه هر ٢يا ٣ دقيقه يك بار و زمان انقباض هم ٤١ ثانيه باشه

زمانش باید کم باشه مثلاً هر یک ربع
دهان رحم که بیشتر از پنج سانت باز بشه میشه هر یک دقیقه یکبار

تو یه رنج منظم مثلا هر پنج دقیقه بگیره ول کنه یا هر دودیقه بگیره ول کنه زمانش فرق داره منظم بودنش مهمه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۴ ماهگی
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی