۴ پاسخ

من همی الان واکسن دخترم زدم یکی تو دست یکی تو ران پا

برای منم زنگ نزدن اما گفته بودن بیا موقع مراقبت قبلی ببر خودت دو تا میزنن دست و پا

نه عزیزم از قبل بوده
دخترم ۷سالشه
برای اونم ۱سالگی زدم

یکی بیشتر که نیست اونم تو دسته

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی