۵ پاسخ

ای جانم . دخترای امسال بیشتر شکل پسران . دختر منم شکل پسراست😁 فقط مو دارن زیاد .‌

گزینه 2😉😄😄

بخدا دختر منم شکل پسره

پسر منم ایطوره
حتی بین ابروهاشم کبوده

پسر منم همینجوریه
منم موندم

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی