۸ پاسخ

توقع داری بندری برقصه؟ نهایت هنرش گوزیدنه همه بچه ها همینن تو این سن همش خوابن یا شیر میخورن یا میگوزن یا دل‌درد دارن

همه همین مشکل رو داریم

دقیقا. یک ساعتم زیر سینم باشه. باز دستشو میخوره

همه بچه ها همینطور هستن عزیزم

عادت میکنی..ماهش بره بالا بهتر میشه

دختر من از صب گریه میکنه تا ساعت ۱ شب

میگن تا شش ماه همینه درست میشه تو مادری تاقط بیار

دقیقا منم همین حس و حال رو دارگم.واقعا نمیدونم دیگه چکار کنم

سوال های مرتبط