۸ پاسخ

به به چه خوشمزه شده.من درست کردم یبار نمیدونم چرا خوب نشد چقدر موز و خرما زدی؟مواد پنکیکت غلظتش چقدر بود مثل ماست بود

خودش نمیخواد دستش بگیره؟

من دوبار درست کردم اصلا نمیخوره 😑

طرز تهیه میگی

عزیزم چطوری درست کردی

چجور پنکیک درست میکنی

نوش جونش چجوری میخوره؟

طرز تهیش هم میگی چ موادی میزنی

سوال های مرتبط

مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان دلانا خانم🩷👧 مامان دلانا خانم🩷👧 ۱ سالگی