۱ پاسخ

انگور طبعش گرمه شیرش هم برای سرما خوردگی خوب نیست ، بجاش عسل استفاده کن برای سرما خوردگی خوبه ، آره شلغم و پخته کن روش عسل بریز برای سرماخوردگی خیلی خوبه بخور

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری