نهار دختری ها با تاخیر 😋😋

تصویر
۴ پاسخ

چجوری وقت می‌کنی اینجوری با سلیقه بچینی من که یدونه دارم اصلا نمی‌رسم به کارام حتی غذا واسه خودشم نمیزاره درست کنم

عزیزم 💖
خودشون میخورن یا له میکنید میدید بهشون؟

نوش جونشون...خودشون میخورن؟یاشما میدین بهشون واینکه این مقدار غذارو کامل میخورن؟

عزیزم نوشجانشون😘😍

سوال های مرتبط

مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی