نهار امروز گل دختری

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش گلم

نوش جانش😍🌼🤍

من نمیدم دستش. چون اصلا نمیخوره خودم بهش میدم قشنگ میخوره حداقل وزن بگیره

نوش جونت

قدم اول غذا خوردن آنا مهر اول بشقابش رو خالی میکنه

میتونه بخوره یا ریختو پاش میکنه فقط؟

نوش جانش😘

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان خورشید☀😍 مامان خورشید☀😍 ۱۲ ماهگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان همتا 🍩🍭 مامان همتا 🍩🍭 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۱ سالگی
مامان دلسا 🐣 مامان دلسا 🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی