۱۰ پاسخ

ما کرمونیا وقتی رب بزنیم یهو میگم بزقورمه کنیم
ولی کله جوش ما بدون رب با سیر و مغزیجات پسته و گردو درس می‌کنیم

من اینجوری درست میکنم

تصویر

نوش. جون من بجای رب زردچوبه میزنم با رب خوشمزه میشه ؟

عزیزم دستورش رو میدی لطفا

نوووشه جونتون عزیزم

نوش جان ما تازه داریم صبحانه می خوردیم 😂😂

من جاموندم بدوم برم نهار درست کنم 🏃راستی نوش جونتون

نوش جون
کله جوش رو چ جوری درست میکنی؟

وای من عاشق کله جوشم

نوش جونتون

سوال های مرتبط

مامان پرنسس سایا👸🏻 مامان پرنسس سایا👸🏻 ۱ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی