۴ پاسخ

ترشح شیر از سینه
نا منظم بودن قاعدگی
سردرد
عدم تخمک گذاری و باردار شدن
اگه بارداری هم صورت بگیره سقط میشه

ولی فک نکنم شما داشته باشی

مگه باردار نیستی ؟

میگن علاعمش اینه از سینه شیر بیاد منم داشتم قبل بارداریم . بعد دکتر گفت به خاطر تیروییدت هستش تیروییدم کنترل شد پرولاکتینمم خوب شد

علائم خاصی نداره باازمایش مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری