۳ پاسخ

از20 هفته

سه ماه دوم

کلا از اول دیگه به شکم نخواب، اگر خواستی بخوابی یه بالش کم حجم بذار زیر شونه ات که سرت به اون سمته و یه پاتو بیار بالا و زیر زانوت هم بالش بذار
اینجوری یه جایی برای راحتی شکم ایجاد میکنی در عین حال خستگی کمرت در میره
ولی از ۱۵ هفته باید کم کم عادت بدی خودتو که به کمر نخوابی، از ۲۰ هفته به بعد هم فقط پهلوی چپ و راست باید بخواب

سوال های مرتبط

مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری