من کلا از دو ماهگی تقریبا به پشت که میخوابیدم کمرم درد میکرد و شکمم کش میومد 😐 مجبوری از همون موقع به پهلو میخوابم
دیسک من فقط وقتی رو کمر میخوابیدم درد نمیکرد
صبحا با کرخت و بی حس شدن پاهام بیدار میشم چون نمیتونمرو کمر بخوابم
واقعا عذاب اوره اما چاره چیه
بعد از سه ماهه اول
خداروشکر عادت ندارم به پشت بخابم ولی فقط رو شکم راحت میخابم از وقتی باردار شدم دیگه خودمو عادت دادم به پهلو ولی راحت نمیخابم🤧
بالشت مخصوص بارداری بخری کمکمیکنه عادت کنی ب پهلو بخابی، برای من خیلی تاثیر داشت
فکر کنم از ۳ ماه خوب نیس
من ک فقط پهلو.یه دلخوشیم ب کمر خوابیدنه ک اونم نمیدونم تا کی میشه
از ۲۰ به بعد ولی از الان خودتو عادت بدی خوبه
من دیگ شروع کردم ب پهلو خوابیدن نمیتونم دیگ ب شکم بخوابم اذیت میشم
از3ماه یا4وای من که میترسم از وقتی شکمم یه کم اومده جلو دیگه به شکم نمیخابم به پهلو
۲۰ هفته
عزیزم ماها اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.