بخاطر اکسیژن رسانی و خونرسانی میگن
من وقتی کشاله رونم درد میکنه، رو کمر میخابم
خداروشکر تا اینجا هیچ اتفاقی نیوفتاده
دلیل اصلیش اینه که یکی از بزرگترین ورید ها که خون رو به قلب برمیگردونه ورید شکمی هست و وقتی به کمر میخوابی وزن بچه فشار میاره به اون ورید و خون کمتر به قلب برمیگرده و تصفیه میشه،پس هم برای خود مامان ضرر داره هم نی نی❤️
به خاطر خون رسانی بهتر باید به پهلو خوابید
اکسیژن رسانی به نی نی ضعیف میشه و بند ناف میپیچه دور گردنش
میگن از ۱۸ هفته اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.