خانوما چرا میگن نباید به پشت بخوابیم؟ و از کی نباید بخوابیم!

۴ پاسخ

بخاطر اکسیژن رسانی و خونرسانی میگن
من وقتی کشاله رونم درد میکنه، رو کمر میخابم
خداروشکر تا اینجا هیچ اتفاقی نیوفتاده

دلیل اصلیش اینه که یکی از بزرگترین ورید ها که خون رو به قلب برمیگردونه ورید شکمی هست و وقتی به کمر میخوابی وزن بچه فشار میاره به اون ورید و خون کمتر به قلب برمیگرده و تصفیه میشه،پس هم برای خود مامان ضرر داره هم نی نی❤️

به خاطر خون رسانی بهتر باید به پهلو خوابید

اکسیژن رسانی به نی نی ضعیف میشه و بند ناف میپیچه دور گردنش
میگن از ۱۸ هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری