مامانا چرا نباید ب پشت بخوابیم چ مشکلی داره؟

۷ پاسخ

میگن اکسیژن رسانی کم میشه به نی نی

من چندروز پیش دکتر بودم .گفتم استراحت مطلقم رونام درد میگیره.گفت نیاز نیس انقدر رو پهلو بیفتی .یه حوله لوله کن بذار پشت.به حالت پهلوی چپ بخواب.راست هم میشه ولی چپ بهتره
ولی کلا به پشت خوابیدن خوب نیس.رحم بزرگ شده وزنش زیاد شده فشاررمیاره به اون رگ که مخصوص خونرسانیه

بخاطرخون رسانی به جنین

اکسیژن رسانی کم میشه و دوراز جونمون مرده زایی ایجاد میشه

میخای بچه رو خفه کنی

خون رسانی کم میشه بعد از یه هفته ای بند ناف ممکنه دور گردنش بپیچه

خونرسانی به جنین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری