میگن اکسیژن رسانی کم میشه به نی نی
من چندروز پیش دکتر بودم .گفتم استراحت مطلقم رونام درد میگیره.گفت نیاز نیس انقدر رو پهلو بیفتی .یه حوله لوله کن بذار پشت.به حالت پهلوی چپ بخواب.راست هم میشه ولی چپ بهتره
ولی کلا به پشت خوابیدن خوب نیس.رحم بزرگ شده وزنش زیاد شده فشاررمیاره به اون رگ که مخصوص خونرسانیه
بخاطرخون رسانی به جنین
اکسیژن رسانی کم میشه و دوراز جونمون مرده زایی ایجاد میشه
میخای بچه رو خفه کنی
خون رسانی کم میشه بعد از یه هفته ای بند ناف ممکنه دور گردنش بپیچه
خونرسانی به جنین کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.