سلام رو کمر بخوابیم چ مشکلی داره؟

۶ پاسخ

خونرسانی به مغز جنین کم میشه بهمین خاطر میگن به چپ بخوابین

خونرسانی ب جنین کم و اکسیژن بش کم‌میشه
بهتره بیشتر از پنج دقیقه طاق باز نخابی

بند ناف میپیچه دور گردن بچه

خون رسانی ب جفت کم میشه و برای جنین خطر ناکه

خونرسانی به جنین ضعیف میشه

بهتره نخوابی

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری