۷ پاسخ

آره من میخابم واقعا بعصی وقتا کمر دردم و روی کمرم میخابم آروم میشم
ده دقیقه چیزی نیس طولانی مجاز نیس وگرنه سونو ک میریم ده دقیقه دراز هستیم دیگ

روزی ده دقیقه که اونم ۲تا۵دقیقه است اشکالی نداره

من يكم ميخوابم وقتايي ك كمرم درد ميكنه زياد ولي خوب نيست

من دکترم گفت تا ۳۰ هفته مجازیم رو کمر بخوابیم، بعد ۳۰ روزی ده دیقه عیب نداره

من سر پسرم اولم از ۱۸ هفته دیگه نخوابیدم به کمر ولی میگن تا ۲۰ هفته مجازید

از چند هفته به بعد رو کمر نخوابیدی؟

نه عزیزم فقط تا ۲۰ هفته مجازید

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  روزهای ابتدایی تولد