۴ پاسخ

من که الان هفته م کمه کمرم درد میکنه خیلی نمیدونم از چیه

استراحت کن ؛ منم کتفم گرفته هیچ کاریش نمیتونم بکنم

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

کمردرد گاهی از بد نشستن زیاد ایستادنه .
مخصوصا اونای که گودی دارن
گاهیم از سنگینی شکمه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی💗💗 مامان نخودچی💗💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری