سلام
دیگه نباید به پشت بخوابیم؟ 😢آخه خیلی خوبه🙁

۸ پاسخ

منم به پشت میخوابم

من قبل از بارداری اصلا رو کمرم نمیخالیدم همش رو شکم میخابیدم الان ارزوم شده یه شب رو‌کمرم بخابم از بس کمر درد دارم خسته شدم از اون پهلو به این پهلو شدن

سلام
من که اگه یوقت تو خواب اشتباهی طاق باز شده باشم وقتی بیدار میشم میخام بچرخم چنان کمرم درد میگیره که حتی نمی تونم تکون بخورم برای همین وقتی طاق باز میشم سریع بیدار میشم از درد.

من یه وقتا دراز میکشم ولی نه خیلی طورانی
درد کمرمو میندازه. البته پاهامو کامل دراز نمیکنم. حداقل کف یه مامو میذارم زمین که کمرم کامل نچسبه به زمین

من هرجور ک بیدار میشم بازم میبینم ب پشت خوابیدم 😩

من هنوز سعی میکنم نخوابم.منظورت دمره؟

والا من ک هنوز نمیتونم زیاد رعایت کنم

منم دیدم که میگن تا 28 هفته مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری