۶ پاسخ

من همیشه طاق باز میخوابم
به پهلو عادت ندارم🙃

۱۸ الی ۲۰ هفته

هفته به بعد ۲۰

از ۲۰ هفته ب بعد

دگ از هفته ۱۸ ب بعد بهتر نخوابی
من ک از اول هم نخوابیدم

والا من ک ازلحظه ای ک فهمیدم دیگ طاق باز نخوابیدم.مگر ۵ دقیقه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی