سلام دوستان از هفته ی چندم باید به بغل بخوابیم

۳ پاسخ

نینی من انقدر خودشو جمع میکنه تا به پهلو نخوابم آروم نمیگیره😂

میگن از 20 به بعد نباید به کمر خوابید
از الان تمرین کن
چون هفته ات که بره بالا سخت تره برات تا عادت کنی

من که از همی الان رو پهلو میخوابم که عادت کنم

سوال های مرتبط

مامان سئوگی مامان سئوگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی