سلام خانما از هفته چندم باید به پهلو بخوابیم

۷ پاسخ

بهتره از هفته های ۱۵ تمرین کنید که ۲۰ هفته عادت کرده باشید. از ۲۲ هفته میگن بیشتر به پهلوی چپ بخوابید

دعا کن خدا یه ننی به منم بده

سلام عزیزم مبارکت باشه خانم بهتره بیشتر وقتا به پهلوی چپ بخوابی دعا خدا کن یه نمی هم به من بده

من از همون اول ب پهلوی چپ میخوابم ک میگن خونرسانی ب جنین بیشتر میشه

سه ماه به بعد

والا من از چهار هفته به پهلو خوابیدم

الان باید ب پهلو بخابی دیگ میخای بچت له کنی

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تربچه🥹🫜 مامان تربچه🥹🫜 روزهای ابتدایی تولد
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی