من اصلا نمیخابم ولی نصف شب بعضی وقتا بیدار میشیم میبینم که ب پشت خابیدم
ببین کامل رو کمر نخاب.یه بالشت یا پتو بزار پشت کمرت که کامل تخت نشی
چون رگ های خونی که به جفت خون میرسونه از زیر رحم میگذره. اگر به کمر بخوابی رحم و جفت و بچه و همه احشام بدن خودت میوفته روی اون رگ خونی و ممکنه خون رسانی به جنین کم بشه و جنین با کمبود اکسیژن و ... روبرو بشه. بنابراین لازمه به پهلو بخوابی
۵ دقیقه تا ده دقیقه موردی نداره
اگه دگه خیلی فشار روت امددر حد پنج دقیقه رو کمر بخاب بعد یواش بچرخ رو پهلوی چپ
نه عزیزم خطر ناکه خدایی نکده بند میپچیه دو گردن این همه درد مندی بکشی خدایی نکده اتفاقی بیفته خودت پشیمون میشی
در حد۵ دقیقه مجازی
چون خون رسانی به جنین کم میشه
والله من ک اصلا ب این حرف گوش نمیکنم و تا الان رو کمرم میخابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.