۲ پاسخ

میگن ۲۰ هفته

دیگه کم کم باید عادت کنی چون میگن سمت چپ ک میخابی خون رسانی ب جنین بهتر اتفاق میوفته💜

سوال های مرتبط

مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری