بچه ها میگم از هفته چندم نباید رو کمر بخوابیم

۷ پاسخ

من هرکاری میکنم بازهم به کمر میخوابم

من دکترم گفت دیگه نخواب احتمالا خاسته عادت کنم از 20 هفته نخوابم شما هم همین کارو کن از الان

منکه اول بسم الا که بی بی چک زدم دیگه با خودم کنار اومدم که الان سنگین شدم اصلا به پهلو که میخوام دیگه اذیت نمیشم

۲۰ دیگه باید رعایت کنی

از الان باید تمرین کنی

از الان کم کم به پهلو بخواب که عادت کنی ولی از ۲۰به بعد مهمه

۲۰ به بعد

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد