از چند هفته نباید به کمر بخوابیم

۵ پاسخ

کلا به کمر نخوابیدن رو اصلا هیچ متخصصی نمیگه.
نباید زیاد به کمر بخوابی. اگر پهلوهات درد گرفتن میتونی چند دقیقه ای رو برای استراحت رو کمر بمونی بعد دوباره بچرخی.
اگه یهویی از خواب بیدار شدی دیدی رو کمری یا پهلو درد شدی و به کمر خوابیدی نترس ان شاءالله که چیزی نمیشه.
پیچیدن بندناف از لحاظ علمی ارتباطی با نحوه خوابیدن مادر نداره.

20 به بعد

از هفته ۱۸

میگن از سه ماه دوم

ولله من همش رو کمر میخوابم
ولی خب الان دیگ کم کم برام سخت میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری