کی باید بریم ازمایش قند!؟

۶ پاسخ

از ۲۴ هفته تا ۲۸ میتونی بری

۶ ماه

من دو روز پیش رفتم سه مرحله ای بود هفته ی 26 ام هستم

از۲۴هفته تا۲۸هفته باید بری

من امروز رفتم

من هفته ۲۸میرم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری