سلام
کسی اینجا مبتلا به دیابت بارداری بوده یا نه؟

۳ پاسخ

سلام من داشتم انسولین میزدم دکترمم محمد علی یعقوبی بود ویزیت آنلاین هم داشت یعنی تو ایتا هرروز قندمو چک میکردم و براش میفرستادم و اگه نیاز بود دوز انسولینمو زیاد میکردن

سلام بله من داشتم متفورمین میخوردم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مَهرو🌙🎀 مامان مَهرو🌙🎀 هفته سی‌وششم بارداری