ترک شکم رو نرمالیز کنید لطفا🥲🥲🤰🤰🤰

۹ پاسخ

من کلا از باسن به پایین انگاررعدو برق خورده

من منتظرم بخورم نرمالیزه نرمالیزه برام

ترک شکم
ترک پهلو
ترک ساق پا
ترک سینه
همش نرمالیزه عزیزم🥴😩

من روی سینمو کجا بذارم باز با شکم ادم راحتر کنار میاد🫠

هست که😂🥴
منم تازه از۳۲هفته چندتا ترک زیر شکمم خورد

نرمالایز هست

من از ۳۸هفته یه بعد ترک خوردم
چقدر روعن مالی کردم خودمو
من شکمم سه تا اینور سه اونور خورد بیشتر رونان ترکی شدن

آره بابا باید قبول کنیم خودمون .من که ندارم ولی روی رون دارم نمیشه اونو نرمالیز کرد

نخوردم نخوردم هفته ۳۵ جوری خوردم که…🫠

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅💙 مامان شاهان🫅💙 ۱ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی