خانماکسی پسرش بادفتق داشته چیکارکردین

۵ پاسخ

امروز بچمو بردم دکتر .کشاله رانش ورم داشت گفت سنو بده بردمش سنو گفت باد فتق داره وقتی ب دکتر نشون دادم گفت باید عمل شه بچم همش ۴۰روزشع چجوری عملش کنم 😭

بچه من زیاد گریه نمیکنه که نمی‌دونم چرا بادفتق داره من بردم ختنه کنم واارفتم اینوگفت

عمل کردین بچه اذیت نشد

خداروصدهزارمرتبه شکرکه خوب شده..من دیشب بردم سونوهاشونشون دادم گفت اندازش هنوز به قدری نیست عمل کنم شش ماه دیگه بیارش اگه بزرگ شده بود عمل کنیم اگه نه هنوزبراش وایستیم ...ختنه هم گفت هم تواتاق عمل یکجامبکنیم عجله نکن..

عمل کردیم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی