خانوما رنگ مو در بارداری اشکالی نداره؟

۱۴ پاسخ

میگن مش و لایت اشکال ندارع چون از ریشه مو رنگ نمیشع

اره مشکل داره منم سر بارداری اولم هفت ماه بودم عروسی داشتیم پایین موهامو قرمز کردم رمگ لباسم به ریشه مو نباید بخوره و اینکه ماسک بزنی مو رنگم بهت نخوره

من نمیدونستم باردارم دکلره. کردم

دکتر به من گفت رنگ نکنی بهتر حتی تو ماه آخر
چون تنفس بچه مشکل پیدا میکنه احتمال اینکه تو دستگاه بره هست

نه ضرر داره

بدون امونیاک باید بزنی

من دکترم کلان گفت تا موقع زایمان نباید مو رنگ کرد

عزیزم باعث سقط و ناقص شدن جنین میشه

ماه آخر اشکال نداره اما خوب مواد شیمیایی داره نزنی بهتره

ببینن

تصویر

اره عزیزم ضرر داره

فک کنم سه ماه اول و مشکل داره

ن رنگ برا بچه ضرر داره

من دیروز رنگ کردم😂

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو🐣🩵 مامان ویهان کوچولو🐣🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
بابای نی نی بابای نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری