رنگ کردن تو کل دوره بارداری اشکال داره ولی انجام میدن متاسفانه
اره ضرر داره
منم فقط قسمت جلو روهردوماه رنگ میکنم که سفیدی موگرفته بشه، البته خداروشکر توهمه ی بارداری هام این کار ومیکردم چیزی نشد من مجبورم که فقژ سفیدی روبپوشونم
من هفته ۲۴ زدم
رنگ بدون امونیاک و کل سر رو نزدم فقط جلو
برایه ادم معمولی ضرر داره موادش بوش حالا ما که بارداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.