کیا بچهاشون خابه لم دادن😂🤤چ حسیه نه

۶ پاسخ

من تا بچم میخابه حتی اگه خوابمم نبره از فرصت استفاده میکنم بزور میخابم

منننننننن ✋

خونه مامانمم هستم
حسابی لم‌دادم 😅😅😅

تصویر

اخخخ دقیقا
من تازه پسرمو خوابوندم اشپزخونه رو برق انداختم یه دالگوناهم خوردم تازه درازکشیدم

تصویر

من دخترم خوابید ولی من درحال کار کردنم

😂😂😂😂

خیلیییییییی🤤دخترم تو تابه شوهرم حواسش هست منم تو تختم

سوال های مرتبط

مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری