۳ پاسخ

من دیروز انومالیم بودچون سری اول همه ازمایشام خوب بود مشکل نبود فقط یدونه ازمایش fpنوشت

آزمایش سل فری رو وقتی غربالگری اول رفتید انجام ندادید؟

غربالگری دوم اگه اولی مشکل داشته باشه میفرستن اما بعضی از دکتر اگه مشکلم نباشه میفرستن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسینم💙 مامان امیرحسینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری