من ۴ماهه🥹
۳ماه بعد باردار شدم بارداریه ناخواسته نتونستیم نگهش دارم پریودی نامنظمی داشتم الان ۷.۸ماهی میشه اقدام کردم اما هنوز بی نتیجه بوده
۴ ماه اقدام
زیر نظر دکتر نبودم
پریود منظم
ولی با وجود تنبلی تخمدان و فولیکول کم
خدارو شکر باردار شدم 🤲🏻❤️
ماه دوم اقدام باردار شدم .پرویدمم منظم بود .
۶ماه اقدامم
چهارماه تحت نظر دکتر بودم خبری نشد
همه چی هم اوکیه
الان دوماهه دیگه دکتر نمیرم توکل بخدا
من با پریود منظم و فولیکول های خوب و شوهر سالم ۸ ماهه اقدامم نمیشع
یسال اقدام تنبلی تخمدان دارم پریودم قبلن نامنظم الا منظم و بدون نتیجه ....
پریود منظم اقدام6ماه گرفت
پنج سال اقدام یک سقط پریود نامنظم تنبلی تخمدان و اسپرم ضعیف 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.