۳ پاسخ

فردا؟؟؟؟باید ۲ روز حبوبات نم باشه نفخش گرفته بشه

ما نخود لوبیا عدس گندم خیس میکنیم فردا صبح میپزیم وسط پخت پیاز داغ ادویه ورب سرخ شده میریزیم با گردو اگه بود ونمک

بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان رها.هلما مامان رها.هلما ۱ سالگی
مامان محمد صالح مامان محمد صالح ۱ سالگی