این قرص در بارداری ضرر نداره؟

تصویر
۷ پاسخ

حداقل از پشتش عکس بذار اسمشو ببینیم😅

شاید آبیش ضرر داشته باشه🤪آخه عزیز من از پشتش عکس بذار ببینیم چیه خو

منم عفونت ادراری داشتم یه ورق خوردم

امروز برای منم اینو نوشت چون عفونت داشتم گفت بخور.فقط یادش رفته دستور مصرفش رو بنویسه برا شما نوشته چند ساعت یبار بخورید؟

این قرص هست یادم رفت بزارم

تصویر

علم غیب داریم ما😂

قرص سفیکسیم هست

سوال های مرتبط

مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💖💖💖💖 مامان 💖💖💖💖 ۲ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته سی‌وهفتم بارداری