من مامانم سر داداش کوچیکم ماه آخر بارداری خورد وقتی به دنیا اومد زردیش خیلی بالا بود و متاسفانه خیلی آسیب زد و بچه رو از حالت نرمال درآورد
فرضا اگه بچه فاویسم باشه خیلی خطرناکه حتی تو بارداری
اصلا نخورررر
میگن خوب نیس
من چن باری خوردم خیلی هوس میکنم ولی از بیرون نمیگیرم خودم تو خونه درس میکنم بدون گلپر واینا
من که میخورم سر حاملگی قبلمم میخوردم چیزی نشد دیگه خوددانید
نخوری بهتره چون حساسیت زاست
حساسیت زاس نخور
نه اصلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.