کیا تو بارداری قرص تهوع میخورن ضرر نداره که

۷ پاسخ

من حالا 11هفته هستم میتونم قرص تهوع بخورم

من طبق نظر دکتر متوکلوپرامید میخوردم ولی هیچ تاثیری رو من نداشت_خداروشکر سه ماهه اولم تمام شد_تهوع هم از بین رفت.

تو هفته های پایین حتما با نظر پزشک باشه_مثلا دمیترون دکترم گفت تو هفته های بالا تجویز میشه فقط...

منکه میخورم چون خیلی حالم بد میشد خیلی ولی خب از ۱۲ هفته ب بعد البته زیر ۱۰ هفته ام سرم و امپول میزدم

دکترم گفت خیلی ضروری بود بخور واسه همین من تا حالا نخوردم
ب ۶ و زینک پلاس ب کمپلکس هم داده بهم بجای قرص تهوع اینارو میخورم یه کوچولو بهترم ولی خیلی نه
یعنی اگر روزی دوبار یه بار حال من بد نشه روزم روز نمیشه انگار فقط تحمل باید کرد

اگه شدید باشه مگه میشه نخورد من خودم دارم جون میدم

نه
ولی باید دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری