خانما کیا آبهویج میخورن ضرر که نداره

۵ پاسخ

ضرر داره

خودمم یکبار خوردم چیزی نشده

والا من دوستم هردیقه میخوره

بخاطر ویتامین آ بالا جز خوراکی های پر خطر بهتره ک مصرف نشه

معلومه که ضرر داره ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان🥹🩵 مامان شاهان🥹🩵 ۶ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی